18 feb
Suple Servicio Empresario
San Nicolás de Los Arroyos
Reconocida marítima incorpora Analista de Customer Service con experiencia en el rol.
SCOPE OF RESPONSIBILITIES:
Deliver prompt and professional service for customers inquires via phone and email, with the appropriate use of the internal systems;
Take ownership of customer issues in order to follow-up on outstanding requests and escalate issues when necessary;
Evaluate and prioritize customer inquiries to better serve the customers;
Address customers in a professional and respectful manner;
Respond to customer inquiries by directing them to CMA CGM website;
Maintain relationships with other internal departments.
Lunes a Viernes 9 a 18hs.
Oficinas en Puerto Madero Requisitos
Requisitos
Excluyentes serán:
Experiencia previa en el rubro y/o estudiante de una carrera en COMEX
Idioma inglés avanzado
Manejo de Sales Force
Beneficios
OSDE
4 X1 (HOME)
Concepto remunerativo por almuerzo
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.